20.1.2014

Movie Monday ja sakset viuhuu

Movie Mondaylla oli pitkästä aikaa sellainen haaste, että mua kiinnosti vastata. "Vuonna 2013 paras näkemäsi elokuva". Mä tein heti tuhmasti ja valitsin sellaisen minkä olen nähnyt tämän vuoden ekana päivänä, mut EEEEIII KIINNOSTA. Paras elokuva on siis ehdottomasti uuden vuoden päivänä vilkuiltu Frozen! Mä olen edelleen kuunnellut sen soundtrackia ja Olafin into kaikkeen ei lakkaa ihastuttamasta mua vieläkään. Ei kyllä mikään ihme. Kaiken lisäksi leffan 3D oli todella onnistunut ja originalin äänet mitä parhaimmat. Erityisesti tykkäsin Elsan lauluäänestä ja vieläkin harmittaa miten Let It Go:sta väännetty Demi Lovaton hoilaama sinkkuversio pilaa koko biisin. En kuuntele sellaista, en.

Olaf on paras!
Kuva.
Hyvinä kakkosina tulee Iron Man 3 ja Thor:The Dark World. Kaksi erinomaista elokuvaa, Thor lähinnä siksi, että Loki oli niin huikea! Kumpikaan ei yltänyt Frozenin tasolle, mutta mielestäni ansaitsivat siltikin mainintansa :)

Paljon parempi kun kakkososa! :)
Kuva.
Niin on äijää :D
Kuva.
Sukista kun joskus höpöttelin, eräs ihastuttava anonyymi pyysi kuvaa mun jarrusukista. Tässä se nyt on :D

Tässä on Lindexin muksuosastolta hankitut sukat, ketut puuttuvat, ne on varmaan pesussa.

Sen lisäksi, että sain Threadlessilta viime viikolla paitalähetyksen, joista toisen jo esittelinkin, saatoin eilen käytellä vähän saksia pääkkyliini. Kysyin mieheltä et tykkääkse enemmän sivujakauksesta vai otsiksesta, vastaus oli fifty-fifty, sakset löysivät tiensä käteeni ja tässä on tulos.

Pikkumuija, sanoi hän joka on vaimoaan yli päätä pidempi.
I Can Haz Cheeseburger Spaceships? paitana, kyllä kelpaa!

4 kommenttia:

  1. Onpa ihanat jarrusukat! Pitääpä käydä Lindexillä pyörimässä... jos vaikka sieltä vielä löytyisi jotain kivoja mullekin.

    t. se ihastuttava nimetön (Terhi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!
      Sinne vaan!
      Ja rohkeesti vaan sellasta pienempää kokoa mukaan!
      Mun jalka on 38, noi sukat on 30/31 :D
      Okei, kuluuhan ne vähän nopeempaa kun isommat sukat, mut se ei haittaa koska ne on niin söpöjä :D

      Poista
    2. Okei! Mä mietinkin mistä olet löytänyt noin isoja. Sittenhän ne sopii mullekin :D

      Poista
    3. Juu, kyllä!
      Suosittelen sit vaan mahdollisimman lyhyitä varpaankynsiä ja varovaista sukkien jalkaan laittoa kun itellä on joskus revennyt parin käytön jälkeen ku oon vaan repiny ne pois jalasta :D
      Hups x'D

      Poista

Sano vaa :D